لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
وقتی بوفون اولین بار وارد میدان شد، تراشتگتن 18 ماهه بود

وقتی بوفون اولین بار وارد میدان شد، تراشتگتن 18 ماهه بود

بدون شک رویارویی بوفون و تراشتگتن در دیدار فینال لیگ قهرمانان بسیار جالب توجه خواهد بود و این موضوع وقتی جالب توجه می شود که بدانیم وقتی بوفون برای اولین بار با پیراهن پارما به میدان رفت، تراشتگتن تنها 18 ماه داشت.

با خداحافظی فردیناند، بوفون حالا تنها بازمانده ی اروپایی جام جهانی 98 است که هنوز در حال بازی است.

هازارد : فتح لیگ قهرمانان اروپا برای پیرلو و بوفون، مثل خامۀ روی کیک است، کریرهای خارق العاده ای داشتند و تماشای صحنه ای که با هم جام را بالا میبرند، زیباست.. هر دو قهرمانان تمام افرادی است که عاشق فوتبال هستند.

ویالی : فتح اروپا توسط یووه، ثمره ی پروژه ای است که استارت آن در سری بی با قهرمانانی چون دل پیرو و بوفون زده شد...

الکان : در توضیح اینکه در چه مقطع خارق العاده ای در تاریخ یووه قرار داریم به بچه هام، به مشکل خوردم. بوفون به خوبی نمایندۀ شخصیت یووه است، او شایستۀ توپ طلاست.

نیمار : من یکی از طرفداران پرو پا قرص بوفون هستم و واقعا برای او احترام زیادی قائل هستم و امیدوارم شنبه بتوانم یک بغل بگیرم و همچنین، آن روز ما پیروز شویم.

تراشتگن : همه در دنیا بوفون را می شناسند و فصل عالی را گذرانده و گلر شگفت انگیزی است و در اوج دوران بازیگری.

بوفون : بعد از غلبه بر رئال، شعفی داشتم که قبلا تنها در مقاطع معدودی تجربه اش کرده بودم.. زیرا وقتی مدعی اصلی و یا تیم قویتر نیستی و با این حال به فینال صعود می کنی، به شدت ارضا می شوی. برلین آخرین شانس من برای فتح اروپا نیست زیرا بعد این فینال قرار نیست خداحافظی کنم.

بوفون و مسی برای اولین بار در یک بازی رسمی مقابل هم قرار میگیرند. جالب اینجاست که اولین بار، مسی در جام خوآن گمپر 2005 و مقابل یوونتوس کاپلو، منفجر شد.

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: